Ügyfélszolgálat
Csapatunk mindig a segítségedre van
Válaszok a gyakori vásárlási kérdésekre
Megrendelések és szállítás
Azon dolgozunk, hogy a lehető leggyorsabban eljusson hozzád a megrendelt termék.
Futárszolgálatok hétköznap 14 órakor viszik el a megrendeléseket, és nekik is szükségük van egy kis időre, mire eljuttatják hozzád a csomagod. Általában véve 48 órán belül feladjuk a csomagod, a futár pedig további 24-48 óra mire odaér hozzád.
A vásárlás végén a pénztár oldalon tudod megadni az adataidat.
A saját fiók oldalon van erre lehetőséged, miután bejelentkeztél a webáruházba
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
A bankkártya adatokat mi nem kapjuk meg, az csak a bankhoz jut el többszörösen titkosított átjárókon. A fizetés így bankkártyával is biztonságos!
Igen van Áfa a termékeken. Az áruháznban már áfával növelt árat látsz.
Minden magyarországi címre szállítunk. Amennyiben külföldről rendelnél, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és megnézzük milyen lehetőségek vannak a költséghatékony kézbesítésre.
Természetesen, amennyiben a csomag fizikai méretei nem haladják meg a futárszolgálatoknál rendszeresített standard csomagméreteket. Ha mégis meghaladná, postázás előtt felvesszük veled a kapcsolatot.
Ha cserélni kell egy terméket
Visszatérítés és csere
Termékeinkre kéthetes elállási garanciát adunk, amennyiben a termék nem nyeri el a tetszésed, visszatérítjük a vételárat, vagy kicseréljük egy másik termékre.
Ritkán, de mi is tévedhetünk. Ebben az esetben kérlek hívj minket telefonon, vagy írj egy e-mailt és a lehető leggyorsabban cseréljük a terméket.
Nagyon sajnáljuk! Ritkán, de előfordul ilyen baleset. Természetesen csomagjaink biztosítva vannak, a terméked cseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben.
Kérlek várd meg, míg kollégánk felveszi veled a kapcsolatot. Csak ezután küldd vissza a csomagot. A postacímet e-mailben küldjük.
Hétfőtől- Péntekig 08:00-16:00 között
Emailben:
és telefonon:
Kérlek mielőbb írj nekünk, vagy hívd az ügyfélszolgálatot, hogy a csomagod a megfelelő címre tudjuk irányítani.
Természetesen, amennyiben még nem adtuk fel, a csomagod akkor töröljük a rendelésed. Ha már a futárnál van megrendelt termék, akkor azt törölni már nem tudjuk. Ebben az esetben ne vedd át a csomagot, azt a futárszolgálat visszahozza hozzánk.
Mindent megteszünk, hogy beszerezzük neked azt a terméket, amit szeretnél. Vedd fel velünk a kapcsolatot és adj egy kis időt, hogy megnézzük, mit tehetünk.